Proč na firemních webech vždy najdeme záložku „kontakt“?

Dnes má každá firma, bez ohledu na svou velikost či zaměření, vlastní internetovou stránku. Je to jen pochopitelné, koneckonců právě na internetu dnes lidé hledají informace. Dávno jsou pryč doby, kdy se firmy vyhledávaly ve Zlatých stránkách. Dnes si každý hledá vše, co potřebuje, na internetu. A aby našel naši firmu, je především potřeba, aby zde byla.

 

Ovšem aby jakákoliv internetová stránka plnila svůj účel, tedy aby přilákala nové zákazníky, je nutné, aby obsahovala veškeré potřebné informace. Zároveň by pak měla být přehledná a mělo by se v ní dát snadno orientovat. Zde totiž platí, že méně znamená více.

 

kontakty1

 

Jednou ze záložek, které pak najdeme na každém firemním webu, je pak „Kontakt“. Zde najdeme, jak již název napovídá, kontaktní informace. Jedná se minimálně o telefonní čísla vedoucích pracovníků a jejich e-maily. A právě tato složka je velmi důležitá. Proč?

 

Jednoduše proto, že aby své zákazníky neztratila, potřebuje s nimi každá firma udržovat kontakt. Musí je totiž informovat o slevách a ujišťovat o tom, že se o své zákazníky zajímá. Bez toho by totiž hrozilo, že odejdou k jinému prodejci.

 

kontakt1

 

Avšak určité informace, které jsou zde uvedeny, jsou i předepsány zákonem. Jedná se například právě o uvedená telefonní čísla či jména příslušných pracovníků, ale také adresu fyzického sídla firmy. Často zde najdeme i jejich e-mailovou adresu. Mnohé firmy pak provozují i chat, kde je zákazníci mohou kontaktovat se svými problémy.

 

To vše samozřejmě není samoúčelné. Je tomu tak proto, aby kdokoliv mohl danou firmu dohledat, a aby se v případě nějakých problémů s jejím produktem bylo možné domluvit na vyřešení dané situace. To také firmám zabraňuje prodávat vyloženě nefunkční přístroje – zákazník bude mít vždy možnost je s daným problémem kontaktovat.

 

Je tedy vidět, že se jedná o velmi důležitou součást jednání se zákazníky. A firmy jsou si toho rozhodně vědomy.